12 Aralık 2012 Çarşamba

Bir gelinin en önemli kararı :)

En önemli kararlardan biri olan gelinlik modeli seçme işlemine artık geçmem gerektiğini düşünüyorum, şurda 9 ay kaldı :) model konusunda elimde bi kaç seçenek var ama karar vermek gerçekten zor, tabii burda terziye de iş düşüyor onun yönlendirmeleri çok önemlii.. yine de benim beğendiğim bi kaç model var ve sizin beğeninize sunmak istiyorum, yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorumm..



 ilk seçeneğim bu yanlız etekleri kumaş değil tül ya da birazda üst kısmı gibi dantel olabilir ve biraz daha kabarık..


Bu da arkadan görünüşü, sırt kısmı değişik beni birazda cezbeden kısmı bu oldu sanırım ..



İşte bunu çok beğeniyorum.. Bana göre gelinlik açık olmamalı, gelin dediğin çok zarif olmalı abartılı dekolteler hatta normal dekolte bile gelinlikte hoş durmuyor bencee..



Bu da arkadan görüntüsü gerçekten çok hoş..



Bu da çok güzel, duvakla daha da güzel duracağına eminim..



Nişanlım da bunu beğenmişti ama bu sene etek kısmı bu şekilde olan bi çok gelinlik gördüm.. bu değil :)


Bu da gerçekten hoş ama tabiii böyle dekolteli olmamalı bana göre :)


İşte benim en beğendiklerimden biri 2. model ve bu favorim, peki ya sizin favoriniz hangisi ? Karar vermek çok zor vee artık karar verip kafamda netleştirmem gerek, karar vermek çok zor :(

İyi haftalar, neşeli günler..






4 yorum:

Banuca dedi ki...

Nasıl da güzel heyecanlar, telaşlar bunlar :)
Allah tamamına erdirip ömür boyu hayal ettiğiniz anları yaşatsın :)
Gelinlik konusunda bence sadece kendini dinle, o gün senin günün olacak ve tekrarı yok :)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, gerçekten çok zormuş derlerdi de neresi zor ya derdim, bi de böyle sevdiğin aşık olduğun insanla evlenince herşey daha da güzel olsun istiyor insan, artık olucak bi şekilde ama gelinlik konusu beni korkutuyor inşallah gönlüme göre bi gelinlik diktirebilirim, ve inşallah doğru bi modele karar veririm :) tavsiyeniz için teşekkür ederim, sevgiler..

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Bende aynı telaştayım yaza düğünüm var inşallah ve bende gelinlik modelleri arasında boğulmuş durumdayım :) ama çok güzel bir telaş ve hazırlık inşallah her şey çok güzel olur. Biliyorum bu markayı çok güzel modelleri var :)

Unknown dedi ki...

Benim derdimi en iyi siz anlarsiniz sanirim bu modellerden birini secicem sadeligi cok seviyorum makyajim bile cok sade olucak, dugun cok telasli biseymis cokta heyecanli tabii :) merak ettim sormamda bi sakinca yoksa balayina nereye gidiceksiniz biz karar vermis degiliz belki bizim için fikir olur, belki de orda karsilasiriz :)))))))