1 Kasım 2013 Cuma

Guzel bir cumartesi sabahindan hepinize Gü-nay-din..

Cok guzel bi sabah cok enerjigim :) icim kipir kipir valla ama distan gorseniz ayakta uyuyorum.. icindeki enerji sanirim kahvaltidan sonra aciga cikacak. Ev islerinden acayip bunalti geldigi icin temizligi fln saldim :) evliligin tadini cikariyorum resmen ;) ev hanimligi zor.. hele calisan icin cok daha zor. Bu dertten bi ben muzdarip degilimdir heralde kimseninyarasini desmeyeyim..

Gecen gun esimle konusuyoruz zaman ne cabuk geciyor. Ne zmn dugun oldu balayina gittik geldik hersey normale dondu hayat monotonlasiyor mu ne ?? Zaman cok cabuk akip geciyo cok üzülüyorum. Hayatimiz calismakla geciyor. Neyse.....


Dun kardesimin dogum gunuydu ufak capli dogum gunu kutlamasi yaptik maksat beraber olalim annem babam kardesim esim.

Umarim hersey gonlunce olur canim kardesim yeniden iyiki dogdun.. 



Hiç yorum yok: